Jak nie zwariować za biurkiem? Ulga dla kręgosłupa – warsztaty

ulga dla kręgosłupa ćwiczenie rozciągające

Wyobraź sobie, że pracując przy laptopie czujesz się świetnie. Łatwo się koncentrujesz, działasz sprawnie i sypiesz fajnymi pomysłami jak z rękawa. Twoje mięśnie są rozluźnione, nie czujesz w nich żadnych napięć. Szyja i kark są zrelaksowane, barki łagodnie spływają w dół. Dolny odcinek kręgosłupa nie boli, a całe Twoje ciało jest przyjemnie rozciągnięte. Oddychasz głęboko.

 

Warsztaty to Twoja inwestycja w lepsze samopoczucie, efektywniejszą pracę i zdrowie. Wesprzemy Twój kręgosłup! Poznasz proste sposoby, szybkie ćwiczenia i sprytne wskazówki:

  • jak siedzieć wygodnie i zdrowo,
  • jak wykorzystywać krótkie, kilkuminutowe przerwy w pracy,
  • jak szybko rozluźniać spięte mięśnie,
  • jak zregenerować zmęczone oczy,
  • czy warto korzystać z drogich krzeseł biurowych, specjalnych klęczników i innych wynalazków

 

Czego się nauczysz?

Głębokie oddechy to nie tylko sposób na relaks. Oddech może również dodać energii, uwolnić od bólu głowy, a nawet wzmocnić brzuch. Nauczysz się, jak robić to dobrze!
Jak wygodnie siedzieć na krześle, nie wykrzywiając pleców? To niełatwe, zwłaszcza, jeśli trzeba siedzieć przez długie godziny, często w stresie. Omówimy najbardziej korzystne pozycje do siedzenia, ergonomię stanowiska pracy, a nawet stylizacje ubioru.

Przerwy w pracy to podstawa dobrego samopoczucia za biurkiem. Poznasz najskuteczniejsze ćwiczenia, które można dyskretnie wykonać nawet w ołówkowej spódnicy i szpilkach albo garniturze.

Wielu producentów oferuje interesujące przyrządy do siedzenia zamiast krzesła. Dowiesz się, czy warto z nich korzystać.

Możesz skutecznie rozluźnić mięśnie karku – nawet te mocno spięte i twarde jak kamień! Na warsztatach przećwiczysz najlepsze sposoby.

Oczy podczas pracy biurowej są narażone na wiele nieprzyjemności – ekran komputera, kurz, klimatyzacja, stres. Poznasz ćwiczenia i sprytne wskazówki, dzięki którym zachowasz świeżość spojrzenia.

 

Opinie uczestników o bajlowym kursie Zdrowy kręgosłup:

Ania Sieprawska
Poleciłabym ten kurs absolutnie każdemu, zdrowemu, choremu, ćwiczącemu i nie ćwiczącemu, jako coś co powinien wiedzieć, umieć i praktykować każdy człowiek, który chcę się czuć dobrze fizycznie i psychicznie. A przy okazji można poznać inspirujące, ciepłe i otwarte osoby, jakimi jesteście ???? Ten kurs powinien być obowiązkowy! ????
Marta
Jestem baaaaaaaaaardzo zadowolona z kursu zdrowy kręgosłup. Stale o nim opowiadałam mężowi i znajomym zachęcając by też ze mną ćwiczyli. Mam takie uczucie, że wiem JAK teraz ćwiczyć - jaką zrobić rozgrzewkę, jak się rozciągać, a jak rozluźnić. Wiem nad czym ja muszę pracować. (...) Gorąco polecam ten kurs!!!!
Maria Rauch
Podobały mi się proste ćwiczenia przy stole, w pracy, resety i piłki do siedzenia. W ogóle tego nie znałam! Była super atmosfera, fajne prowadzenie, dużo śmiechu i relaksu, ale też wiedzy i ćwiczeń. Na koniec prezenty –  rewelacja!
Agnieszka Majewska
Podobały mi się ćwiczenia, czyli praktyka, konkursy i nagrody! Justyna to dynamiczna prowadząca. Ma ogromną wiedzę i chętnie się nią dzieli. Potrafi stworzyć bezpieczną i fajną atmosferę.
Beata
W kursie "Zdrowy kręgosłup" najbardziej podobały mi się porady dotyczące korekcji siedzenia, podnoszenia, czyli dziedziny codziennego życia. Filmiki bardzo przydatne, przypominają i utrwalają zdobytą wiedzę. Głos Justyny - mistrzyni relaksu 🙂
Anonim
Ćwiczenia pokazywane na kursie "Zdrowy kręgosłup" można wykonywać samodzielnie w domu. Podobało mi się, że oprócz ćwiczeń było też dużo wyjaśnień jak ćwiczyć na co dzień i w trakcie zwykłych czynności. Podoba mi się, że dostaję filmiki, dzięki którym można przypomnieć sobie ćwiczenia.

 

Kto prowadzi warsztaty?

Justyna Czudek fizjoterapeutka, trenerka personalna, instruktorka pilates i ciepła, uśmiechnięta osobą. Ruch jest jej ogromną pasją! Na swoich zajęciach Justyna kładzie ogromny nacisk na precyzyjne wykonywanie ćwiczeń – dzięki temu nie ma mowy o urazach i kontuzjach, a na efekty nie trzeba długo czekać. Przeczytaj więcej o Justynie tutaj.

 

Kiedy i gdzie?

23 kwietnia 2016 (sobota), w godz. 11:00 – 14:00

W Krakowie, przy Kazimierza Wielkiego 47.  W sali warsztatowej z lustrami, widokiem na zieleń i zamykaną szatnią.

Weź ze sobą wygodny strój sportowy i skarpetki. Buty nie będą potrzebne. Jeśli chcesz, możesz zabrać coś do notowania.

Jeśli masz problemy z kręgosłupem, skonsultuj się z lekarzem i dowiedz się, jakie ćwiczenia są dla Ciebie wskazane, a czego nie możesz robić. Koniecznie powiedz prowadzącej o swoich problemach zdrowotnych!